czwartek, 6 czerwca 2013

jeans & studs

Hejj!
od kilku sezonów ćwieki w różnorodnych kombinacjach utrzymują się w trendzie.
Kiedyś głównie punk-rockowo, teraz już od sieciówek po renomowane butiki.
Dzięki szerokiej ofercie ćwieków i dżetów 'na wagę' tworzymy na czym się da - ramoneski, T-shirty, trampki, torby, etui na telefon etc. 
Patrząc na warszawskie ulice zauważyłem dwa główne nurty - 'im więcej tym lepiej' oraz 'akcenty'.
Moja wersja jest chyba gdzieś pomiędzy.

Pozdrawiam,
R.





photos: Michał Dąbek / Gimmickz




jacket: Jack & Jones
T-Shirt: TK Maxx
trousers: Rascal [old Levi's 501 + studs]
case: Prada
glove: somewhere in Camden Town
shoes: Converse


6 komentarzy:

  1. Świetne! Jestem pełna podziwu dla Ciebie, tego co robisz, z jakim zacięciem i werwą! Czuć, że realizujesz marzenia i szczerze życzę Ci powodzenia! Idziesz jak błyskawica, tak trzymaj! Nie oglądaj się za siebie - chociaż pewnie o tym wiesz doskonale. Słuchaj tego co dudni głęboko w klatce piersiowej!

    p.s. pozdrowienia od koleżanki ze studiów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj tajemnicza Koleżanko :)
      bardzo dziękuję za ciepłe słowa i pozytywną energię !
      mam nadzieję za.skoczyć jeszcze nieraz
      przesyłam komentarz do: www.facebook.com/GimmickzPhotography?fref=ts
      bo to nasza wspólna praca

      jeszcze raz DZIĘXS
      pozdrawiam,
      R.

      Usuń
  2. Osobiście nie lubię u mężczyzn tej długości spodni,ale w Twój styl nie będę wtykać nosa, kurtka nieźle wygląda razem z t-shirtem, a najbardziej tutaj podobają mi się buty. Ja ćwieki lubiłam zawsze, jednak odkąd zawładnęły ulicami jakoś się do nich zdysansowałam
    pozdrawiam

    ps ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) dziękuję za komentarz i miłe słowa
      cóż - no ja taką długośc lubię :)
      co do ćwieków - już chyba na stałe wpisały się w ulicę - czasem niestety w niezdrowym nadmiarze
      pozdrawiam,
      R.

      Usuń
    2. zgodzę się z ostatnim zdaniem, ale jak to trend, jest wszędzie(mam na myśli części garderoby) a zestawiając różne na ćwiekowane elementy łatwo przedobrzyć, tobie udało się pozostać jeszcze w granicach umiaru
      pozdrawiam

      no i oczywiście zapraszam w wolnej chwili:)
      http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

      Usuń
    3. odwiedzam :) dobrej.nocy + pozdrawiam,
      R.

      Usuń