czwartek, 27 czerwca 2013

Warsaw streets

Witam Was,
o Warszawie w fragmentach znalezionych:

"miasto ciągle niedokończone"
"tygrys na glinianych nogach"
"kocham ją za wszystko to - za co jej nienawidzę"
"ludzie zamiat chodzić - biegają, zamiast spoglądać w niebo- spuszczają wzrok"

Jestem tutaj od końcówki L.O. Zmieniałem adres kilkanaście razy.
Jeszcze się nie znudziłem. Powodów jest kilka:
niezależne artystyczne inicjatywy, 
muzodajnie - które choć czasem działają krótką chwilę - pozostają w pamięci na długo, 
pasjonaci smaków i aromatów, dzięki którym poznałem jak kreatywna
i eksperymentalna może być kuchnia, 
imprezy trwające od piątku do poniedziałku bez przerwy,
no i przede wszystkim Twórcy - bezkompromisowo i konsekwentnie podążający własną ścieżką.
Kilkoro z nich miałem przyjemność ostatnio poznać - efekty tych 'znajomości' poniżej.

Pozdrawiam,
R.





photos: Michał Dąbek / Gimmickz


cap: Vans
glasses: Brylove
jacket: Fuck Me Tender
T-shirt: Popissue
trousers: Kas Kryst
necklace: ooh!Andy
BackPack: Kas Kryst
shoes: Hush Puppies

skateboard: Superior




2 komentarze:

  1. podoba mi się i tyle

    a u mnie artykuł o AgiJensenDesigne, zaprasam w wolnej chwili

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :)
      dziękuję, miło - czekam na resztę alfabetu :)
      pozdrawiam
      R.

      Usuń