poniedziałek, 17 czerwca 2013

B.AD [18+]

Siema,
już po 22.00 więc ..
Na rozmaitych portalach kilkakrotnie trafiłem na rankingi "najbardziej szokujących/skandalicznych" reklam modowych. Wybrałem część z nich i umieściłem tutaj.
Jestem ciekaw Waszych odczuć, opini, emocji towarzyszących podczas oglądania.
Zapraszam do -> komentarzy :)

Pozdrawiam,
R.


YSL 


YSL

Harvey Nichols


Dolce &Gabbana


Dolce &Gabbana


Dolce &Gabbana


Donna Karan


American Apparel


American Apparel


Reebok


Lady Gaga 'Fame'


Sisley


Tom Ford


Tom Ford


United Colors of Benetton


United Colors of Benetton


Diesel


Diesel


Cadbury


CK Jeans


Gucci


Emanuel Ungaro


Peta


Marc Jacobs


Amnesty International


Amnesty International



18 komentarzy:

  1. Reklamy perfum Forda jakoś nie trafiają w moją estetykę, może dlatego, że tak blisko oscylują obok pornografii, to wszystko kwestia gustu i wrażliwości, to co jednych odbiorców obrazi, innych zachwyci śmiałością, osobiście uczucia mam mieszane, jednak w większości jakoś wolę większa finezję, jednego nie można im zarzucić- na pewno ciężko być wobec nich obojętnym
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz [jak zwykle - ciekawie, krótko i na temat] - mój wniosek poniżej :)

      Usuń
  2. jest mocno...nie wiedziałam, że aż tak przekraczają granice...a niektóre są po prostu niesmaczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz - moja opinia poniżej :)

      Usuń
  3. Calvin Klein Jeans - bardzo mi się podoba. United Colours of Benetton również. Na pewno niektóre są kontrowersyjne, a inne po prostu pokazują za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie przedPiszący :)
    szukając ciekawych tzw. kontrowersyjnych reklam ponad 90% wiązało się z popularno-tanimi chwytami - sex, gwałt, sex, pedofilia, orientacja itp.
    zaskoczyło mnie to - gdyż spodziewałem się przede.wszystkim 'kreacji' której nieco brak - bo już nie wiem - czy ludzie są tak rządni seksualnych opcji i tak bardzo podbija to sprzedaż .. ??
    dziwne

    dziekuję i pozdrawiam,
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jedno i drugie? seks e dalszym ciągu jest w jakimś stopniu Tabu, po prostu przyciąga wzrok,a podany w takiej formie nie może nie zmusić do jakiejkolwiek reakcji
      pozdrawiam

      Usuń
    2. a ja mam wrażenie, że najpierw żygaliśmy seksem potem tęczą i znowu seksem :)
      ale zgodzę się, że wszyscy są na nie - ale każdy oko zatrzymuje :)

      Usuń
  5. paskudne dosc. fajnie to zebrales.

    OdpowiedzUsuń
  6. Benetton no 1 - jest zawsze pomysł i budzi emocje, a golizna to już trochę za mało żeby szokować. Nawet okładki modowych czasopism są od dawna pozbawione kreacji i pomysłu - żal, zwłaszcza w czasach tak wielkich możliwości, którą daje technika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " zwłaszcza w czasach tak wielkich możliwości, "
      zgadzam się 100pro

      Usuń
    2. YSL,Diesel,United Colors of Benetton, 2 reklama Dolce &Gabbana oraz reklama perfum Lady GaGi podobają mi się najbardziej. Moim zdaniem zadna nie jest niesmaczna. Podoba mi sie gdy reklama jest wyrazista a te niewątpliwie są:)

      Usuń
    3. niewątpliwie są! :)
      dzięki i pozdr

      Usuń
  7. Niektóre bardziej inne mniej udane - na pewno Harvey Nichols leci po bandzie:D Dla mnie odrzucająca jest jedynie reklama CK Jeans - a to ze względu na wizerunek gwałtu zbiorowego. Nic, co sprawia przyjemność wszystkim zaangażowanym stronom (ile i jakich by nie było) jest dla mnie jak najbardziej nieszokujące. Ale gwałt, przemoc - i to w formie afirmatywnej (nie jak w tych z Amnesty, oczywiście), to dla mnie przekroczenie bariery. Seks - tak, przemoc - nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seks - zalezy kiedy, przemoc - jesli jest uzasadniona
      dziękuję za komentarz,
      pozdr.
      R.

      Usuń