poniedziałek, 5 sierpnia 2013

I wanna MAGIC

WitamWas poniedziałkowo :)
w różnych ankietach, kwestionariuszach czy podaniach o pracę - znajduje się rubryka pasja/hobby.
Pewnie większość z Was jakieś posiada i rozwija - a szczęśliwcy na swoich zamiłowaniach zarabiają.
Dzięki mojej wspaniałej rodzinie - już w dzieciństwie zagościł w moim życiu temat: SZTUKA.
W liceum fascynowałem się konceptualizmem, potem performance, a kilka lat później nadeszła fiksacja związana z 'przestrzenią' i 'nowymi mediami'. Swój dyplom zatytuowałem 'Las Fikcji' [kiedyś pojawi się na blogu :) ], bo jak +/- napisałem w podsumowaniu ".. nigdy nie stanę w kolejce po szarość ..". Jak dla mnie trochę za dużo jej na co.dzień więc muszę czasem uciec do Nibylandii :)
Te w których chętnie bym pomieszkał - znajdziecie w poście.

Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia,
R. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz